Частыя пытанні

Агульныя

Што такое MobiPay?

Мабільны кашалёк MobiPay - гэта плацёжны сэрвіс, зручны інструмент ажыццяўлення плацяжоў за тавары і паслугі, здзяйснення грашовых пераводаў, захоўвання і адлюстравання віртуальных дысконтных карт, набыцця і здзяйснення падарункаў, выкарыстання розных фінансавых сэрвісаў. Асноўная крыніца аплаты - грашовыя сродкі на плацежных картах плацежных сістэм Visa, Mastercard і БелКарт, якія эмітаваныя банкамі Рэспублікі Беларусь, а таксама банкамі-нерэзідэнтамі.

Хто можа карыстацца MobiPay?

Мабільны кашалёк MobiPay даступны для выкарыстання кліентамі ўсіх банкаў і мабільных аператараў, у якіх маецца смартфон з аперацыйнай сістэмай Android і iOS і падключана паслуга мабільнага інтэрнэту.

Як забяспечваецца бяспека правядзення плацяжоў?

Бяспеку аплатных аперацый забяспечвае кампанія bePaid (ТАА «ИКомЧардж») - сэрвіс-правайдэр, які валодае сертыфікатам PCI DSS Level 1 версіі 3.0 і ўсімі неабходнымі праграмна-тэхнічнымі сродкамі, тэхналогіямі для непаражальнасці працэсу аплаты і прыёму плацяжоў:
- Шыфраванне дадзеных - для абароны дадзеных пакупніка выкарыстоўваецца шыфраванне SSL / TLS на транспартным узроўні і на прыкладным узроўні алгарытмам RSA з даўжынёй ключа 2048 біт;
- Сістэмай прадугледжана надзейная абарона ад ашуканскіх аперацый, якая забяспечваецца уласнай анты-фрод сістэмай - яна выяўляе прыкметы падазроных транзакцый і імгненна блакуе несанкцыянаваны плацёж з выкрадзенай або страчанай банкаўскай карты;
- Тэхналогія 3D-Secure праводзіць верыфікацыю ўладальніка карты. Надзейны спосаб пазбегнуць чарджбэк па прычыне ""не я аплачваў» або «аплацілі без майго ведама»;
- Адсутнасць перанакіраваньняў на іншыя сайты і рэсурсы - усё аплатныя аперацыі здзяйсняюцца ў адным інтэрфейсе, плацяжы здзяйсняюцца напрамую без перанакіравання на сайт працэсара. Рэквізіты банкаўскай карты правяраюцца на ўзроўні міжнародных плацежных сістэм Visa і MasterCard за долі секунд.
Распрацоўшчыкамі мабільнага кашалька MobiPay прадугледжаны некаторыя іншыя метады забеспячэння бяспекі:
- рэгістрацыя з прывязкай да нумара мабільнага тэлефона;
- розныя і шматузроўневыя метады аўтарызацыі (PIN, пароль, Touch-ID, Face-ID);
- верыфікацыя і паведамленні па SMS / E-mail;
- двухфакторную аўтэнтыфікацыя;
- пастаянны маніторынг ўсіх кампанентаў сістэмы.
Наша стратэгія бяспекі выкарыстоўвае міжнародныя стандарты, якія вызначаюць патрабаванні да кіравання інфармацыйнай бяспекай і кіраванні рызыкамі.

Якім чынам абараніць свой мабільны кашалёк?

1) Пры рэгістрацыі ў мабільным кашальку выкарыстоўвайце толькі свой асабісты нумар мабільнага тэлефона;
2) Прыдумайце, запомніце і нікому і ні пры якіх абставінах не паведамляйце сваё ўнікальнае слова-пароль.
Але! Сэрвісам прадугледжана магчымасць скіду слова-пароля ў тым выпадку, калі Вы яго ўсё ж забудзеце. У працэсе аднаўлення слова-пароля ўсё прывязаныя да мабільнага кашалька карты будуць выдаленыя - пасля завяршэння працэдуры аднаўлення слова-пароля Вам спатрэбіцца ўсяго толькі зноўку іх дадаць. Такім чынам арганізаваны дадатковы спосаб абароны Вашых грашовых сродкаў на банкаўскіх картах;
3) Стварыце, запомніце і нікому і ні пры якіх абставінах не паведамляйце PIN-код для аўтарызацыі ў мабільным кашальку. З нейкай перыядычнасцю або пры падазрэннях на кампраметацыю створанага PIN-кода зрабіце яго змяненне;
4) Для аўтарызацыі ў мабільным кашальку выкарыстоўвайце біяметрычныя спосабы - Touch-ID або Face-ID;
5) Забяспечце адсутнасць доступу да смартфона, на якім Вы карыстаецеся мабільным кашальком, каму б там ні было з дапамогай прадугледжаных спосабаў: PIN-код, графічны ключ, Touch-ID, Face-ID ды іншыя.

Фінансавыя пытанні

Якія карты можна выкарыстоўваць для здзяйснення плацяжоў, пераводаў/атрымання грошай?

Плацяжы Вы можаце ажыццявіць картамі Visa, Mastercard і БЕЛКАРТ, якія выпушчаныя любым банкам Рэспублікі Беларусь. Карта павінна быць адкрыта для онлайн разлікаў. Гэтае пытанне Вы можаце ўдакладніць у службе падтрымкі банка, які выпусціў карту. Нумар кантакт цэнтра банка паказаны на адваротным баку карты.

У якой валюце можна здзяйсняць плацяжы і пераклады?

Плацяжы і пераклады з дапамогай мабільнага кашалька MobiРау ажыццяўляюцца толькі ў нацыянальнай валюце Рэспублікі Беларусь - беларускі рубель (BYN).

Якія існуюць абмежаванні для папаўнення, перакладаў і плацяжоў?

"На аперацыі ліміты і абмежаванні па карце, якая прывязаная да мабільнага кашалька, па-змаўчанні ўсталёўваюцца Вашым банкам-эмітэнтам.
Вы можаце самастойна змяніць умовы, ліміты і абмежаванні ў інтэрнэт / мабільным банкінгу або шляхам звароту ў аддзяленне Вашага банка."

Што рабіць, калі не прыходзіць код для 3D Sесuге праверкі?

Магчымыя прычыны затрымкі наступныя:
1. У банку па карце замацаваны іншы нумар мабільнага тэлефона. Неабходна ўдакладніць у кантакт-цэнтры банка як можна змяніць нумар. Нумар кантакт-цэнтра банка знаходзіцца на адваротным баку Вашай карты.
2. Памяць мабільнага тэлефона перапоўнена.
3. Затрымка на баку банка, у якім абслугоўваецца карта. Паспрабуйце паўтарыць аперацыю праз некаторы час.
Вельмі важна! Супрацоўнікі банка не могуць назваць Вам код / ​​пароль для праходжання 3D Sесuге праверкі. Гэтая інфармацыя ім недаступная.

Што рабіць, калі статус аперацыі ў дадатку "паспяхова", а атрымальніку грошы не паступілі?

Пасля паступлення грошай банку атрымальніка неабходны час для залічэння сродкаў на рахунак. Паспяховасць плацяжу ў дадатку азначае, што банк атрымальніка прыняў плацёж і пацвердзіў правільнасць уведзеных рэквізітаў. Па пытанні залічэння плацяжу неабходна звязацца з банкам атрымальніка. Залічэнне плацяжу можа ажыццяўляцца да 30 хвілін, у выключных выпадках - да 5 банкаўскіх дзён.

Якія прычыны няўдалай аплаты?

Непаспяховай аплата можа быць па наступных прычынах:
1. Недастаткова грошай на карце;
2. Плацёж перавышае ліміт на ажыццяўленне аперацый з аплатнай карты;
3. Тэрмін дзеяння карты скончыўся;
4. Транзакцыя не дазволеная банкам-эмітэнтам: гэта азначае, што банк, які выпусціў карту, адмовіў у правядзенні аплаты.
Часцей за ўсё гэта абумоўлена блакаваннем карты для разлікаў у інтэрнэце ці усталяванымі лімітамі. Вы можаце самастойна змяніць умовы, ліміты і абмежаванні ў інтэрнэт / мабільным банкінгу або шляхам звароту ў аддзяленне Вашага банка. Тэлефон пазначаны на адваротным баку карты.
Важна: ліміты могуць абмяжоўваць як сам факт аплаты праз інтэрнэт, так і максімальную разавую суму аплаты і максімальную сутачную суму аплаты.

Дзе я магу ўбачыць гісторыю плацяжоў?

Інфармацыя па ажыццёўленых плацяжах з дапамогай мабільнага кашалька MobiРау даступная ў раздзеле Гісторыя на галоўным экране дадатку.

Больш падрабязна аб асноўных функцыях дадатку

Галоўны экран дадатку

"Галоўны экран дадатку змяшчае інфармацыйна-функцыянальныя часткі і левае бакавое меню.
Ніжняя частка галоўнага экрана змяшчае інфармацыю пра гісторыю плацяжоў, спіс карт, дадзеныя профілю і кнопку пераходу на галоўны экран.
Асноўная частка галоўнага экрана ўтрымлівае функцыянал прыкладання: ""Пераклад"", ""Лаяльнасць"", ""Падарункі"", ""Шаблоны"" і каталог АРІП.
Унізе па цэнтру знаходзіцца кнопка QR-сканара, з дапамогай якой Вы зможаце сканаваць QR-коды для ажыццяўлення аплаты і іншых дзеянняў, прадугледжаных сэрвісам (атрыманне дысконтных карт, налічэнне бонусаў / зніжак і да т.п.).
Левае бакавое меню адлюстроўваецца пры націску кнопкі меню ў левым верхнім куце галоўнага экрана або дотыкам і рухам пальца ад левага краю экрана направа.
Апавяшчэння прыкладання адлюстроўваюцца пры націску званочка ў правым верхнім куце.
На галоўным экране таксама размешчаны інфармацыйныя банеры."

Функцыя Перавод

Калі ў Вас ёсць неабходнасць перавесці грашовыя сродкі на сваю або карту іншага карыстальніка, то неабходна запоўніць форму перакладу:
- паказаць нумар карты атрымальніка (або зчытаць дадзеныя карты з дапамогай сканэра - кнопка сканэра знаходзіцца справа ў поле для нумара карты);
- увесці суму перакладу;
- дадаць або выбраць карту, з якой будзе ажыццяўляцца пераклад;
- пры неабходнасці зрабіць каментар;
- націснуць кнопку далей;
- праверце плацёж і абярыце наступнае дзеянне: адмяніць або далей;
- дачакайцеся атрымання SMS з аднаразовым кодам пацверджання аперацыі ад банка-эмітэнта і ўвядзіце ў яго ў адпаведнае поле;
- далей адлюстравацца апавяшчэнне аб паспяховым переводзе (або яго адхіленні банкам-эмітэнтам);
Залічэнне перавода на карту атрымальніка ажыццяўляцца да 30 хвілін, у выключных выпадках - да 5 банкаўскіх дзён.
Функцыянальнасць пераводаў будзе павялічвацца - у хуткім часе стануць даступныя пераводы па нумары тэлефона, запыт перакладу ды іншыя.

Функцыя Лаяльнасць

У дадзеным меню адлюстроўваюцца ўсе віртуальныя дысконтныя карты і зніжкавы купоны, якія выдаюцца Вам па запыце крамах і установах. Пара забыцца пра стосы пластыка ў Вашых кашальках.
Для атрымання зніжак або бонусаў па дысконтнай карце, для актывацыі купонаў - проста прад'яўляйце іх касіру на экране вашага смартфона.

Каталог АРІП

Рабіце плацяжы праз звыклы каталог АРІП.

Функцыя Падарункі

Для таго, каб падарыць падарунак Вам неабходна выбраць катэгорыю падарунку (кветкі, кава, падарункавыя карты ці іншае), потым абраць сам падарунак і запоўніць форму адпраўкі.
Вы можаце выкарыстоўваць фільтры і пошук для эканоміі часу і зручнасці.
У форме адпраўкі Вам неабходна ўказаць нумар тэлефона атрымальніка, яго імя, пажаданне і іншыя неабходныя дадзеныя. Звярніце ўвагу, што Вы можаце падарыць падарунак сабе шляхам прастаўлення адзнакі адпаведным полі формы адпраўкі.
У выпадку, калі Вы абралі падарунак з дастаўкай і не ведаеце адрас атрымальніка, то пастаўце адзнаку адпаведным полі формы адпраўкі, каб служба дастаўкі партнёра ўдакладніць адрас ў атрымальніка па тэлефоне.

Правае бакавое меню

Правае бакавое меню складаецца з наступных пунктаў: Шаблоны, Налады, Аб MobiPay, Частыя пытанні (FAQ), Зваротная сувязь, Выбар мовы інтэрфейсу (беларуская, руская, англійская), Запрасіць сяброў. Таксама ўнізе меню існуе магчымасць выйсці з Вашага акаўнта.
У меню Шаблоны захоўваюцца ўсе Вашы шаблоны плацяжоў.
У меню Налады прадугледжана магчымасць уключэння / адключэння Touch-ID або Face-ID, а таксама змены PIN-кода доступу да мабільнага кашалька.
У меню Аб MobiPay можна знайсці інфармацыю аб мабільным кашальку, спасылку на публічны дагавор аферты, інфармацыю аб версіі кашалька і даце апошняга абнаўлення, спасылкі на сайт і акаўнты ў сацыяльных сетках.
Частыя пытанні (FAQ) - у дадзеным раздзеле размешчана усё, што неабходна ведаць аб мабільным гаманец і яго выкарыстанні
Праз меню Зваротная сувязь Вы можаце звязацца са спецыялістамі аператара мабільнага кашалька MobiPay у выпадку ўзнікнення якіх-небудзь пытанняў, цяжкіх сітуацый, прапаноў.
Вам прадастаўляецца магчымасць запрашаць сяброў ўсталяваць мабільны кашалёк MobiPay. У наступным мы будзем узнагароджваць за дадзеныя дзеянні рознымі бонусамі і падарункамі.

Я знайшоў памылку ў дадатку. Як пра яе паведаміць?
Аб любых памылках, недахопах, заўвагах Вы можаце паведаміць нам праз меню Зваротнай сувязі або на электронную пошту support@mobipay.by. Просім Вас адправіць паведамленьне пра памылку, мадэль тэлефона, версію аперацыйнай сістэмы смартфона і па магчымасці скрыншоты з адлюстраваннем памылкі, заўвагі.

Функцыя Падарункі

Што такое мабільны падарункавы сертыфікат? Якія віды падарункаў ёсць у дадатку?

Мабільны падарункавы сертыфікат - гэта сертыфікат, які дастаўляецца ў выглядзе SMS, E-mail, а таксама захоўваецца ў мабільным кашальку MobiPay: меню Падарункі - ўкладка Для мяне (для адпраўніка - на ўкладцы Ад мяне), і змяшчае унікальны код, па якім можна атрымаць тавар або паслугу. З дапамогай мабільнага падарункавага сертыфіката Вы можаце ў некалькі клікаў павіншаваць, падзякаваць, праявіць увагу або папрасіць прабачэння перад адным, каханым чалавекам ці калегам.
У мабільным дадатку прадстаўлена два тыпа мабільных падарункавых сертыфікатаў:
1) падарункавы сертыфікат на пэўны тавар ці паслугу;
2) намінальны падарункавы сертыфікат, які дае права атрымаць зніжку на суму наміналу сертыфіката.
Таксама асобны выгляд падарункаў у дадатку - гэта падарункі з дастаўкай, такія як кветкі або прысмакі. Гэты від падарункаў адрозніваецца тым, што атрымальнік не атрымае код сертыфіката для абмену на падарунак, а атрымае адразу сам падарунак па адрасе, які пакажа адпраўнік пры замове або атрымальнік пры ўдакладненні адрасу дастаўкі мэнэджэрамі дастаўкі. Такі падарунак можа быць сюрпрызам для атрымальніка, так як менеджэры з дастаўкі па жаданні адпраўшчыка могуць не паведамляць атрымальніку, што менавіта яму будзе дастаўлена.

Як падарыць сертыфікат / падарунак?

Вам неабходна ажыццявіць наступныя дзеянні:
1. На галоўным экране выбраць функцыю Падарункі, далей выбраць падарунак / сертыфікат з катэгорыі або скарыстацца пошукам або фільтрам. Звярніце ўвагу, што некаторыя партнёры прадстаўлены не па ўсёй Беларусі, таму для зручнасці карыстайцеся фільтрам па гарадах або ўважліва чытайце інфармацыю пра гандлёвыя кропкі партнёра.
2. Запоўніце форму адпраўкі падарунка, а менавіта пакажыце нумар мабільнага тэлефона атрымальніка (або абярыце яго з тэлефоннай кнігі), імя атрымальніка, пажаданне і іншыя неабходныя дадзеныя. Дадаткова Вы можаце выбраць функцыю адпраўкі сертыфіката на E-mail атрымальніка, у такім выпадку атрымальніку прыйдзе прыгожа аформленая віншавальная паштоўка з інструкцыяй як атрымаць падарунак.
3. Аплаціце падарунак з карты. Праз імгненне пасля аплаты Ваш падарунак будзе адпраўлены атрымальніку. Усе адпраўленыя і атрыманыя падарункі захоўваюцца на ўкладках Ад мяне і Для мяне.

Ці магу я падарыць падарунак сабе?

Так, Вы можаце выбраць сертыфікат і пры запаўненні формы адпраўкі праставіць адзнаку «Падарыць сабе», пры гэтым Ваш нумар тэлефона будзе падстаўлены ў форму аўтаматычна.

У якім выглядзе падарунак паступіць атрымальніку?

Мабільны падарункавы сертыфікат паступіць атрымальніку ў выглядзе SMS (і на E-mail, калі пры адпраўцы ён будзе паказаны). Пры выбары падарунку з дастаўкай падарунак будзе дастаўлены атрымальніку па яго адрасе. Усе атрыманыя падарункі захоўваюцца ў мабільным кашальку MobiPay ва ўкладцы Для мяне.

ШЦі атрымае падарунак атрымальнік, калі ў яго няма устаноўленага дадатка мабільнага кашалька MobiPay?

Так, сертыфікат паступіць у выглядзе SMS (і на E-mail, калі пры адпраўцы ён будзе паказаны), нават калі ў атрымальніка не ўстаноўлен дадатак мабільнага кашалька.
Пры выбары падарунку з дастаўкай падарунак будзе дастаўлены атрымальніку па яго адрасе.

Як я магу скарыстацца мабільным падарачным сертыфікатам / падарункам?

Для атрымання падарунка ці абмену сертыфіката на тавар Вам неабходна паказаць сертыфікат касіру / адміністратару / афіцыянту пры выкарыстанні сертыфіката ў гандлёвым пункце або ўвесці код на сайце пры афармленні заказу / прадыктаваць пры замове па тэлефоне ў выпадку з інтэрнэт-крамай.
Калі сертыфікат з дастаўкай падарунка, то ніякіх дадатковых дзеянняў з Вашага боку не трэба - падарунак будзе дастаўлены Вам кур'ерам.

Што рабіць, калі атрымальнік выпадкова выдаліў SMS або E-mail з сертыфікатам?

Калі Вы выпадкова выдалілі SMS або E-mail з сертыфікатам - звярніцеся ў службу тэхнічнай падтрымкі праз меню Зваротная сувязь з гэтым пытаннем і мы паўторна адправім сертыфікат. Гэтая опцыя магчымая да 3-х разоў па адным сертыфікату.

Якія існуюць абмежаванні па выкарыстанні падарункаў?

Звярніце ўвагу, што падарункавы сертыфікат мае тэрмін дзеяння. У выпадку, калі атрымальнік не выкарыстоўвае сертыфікат для атрымання падарунка ці зніжкі на працягу тэрміну яго дзеяння, то сертыфікат будзе ануляваны. Пры гэтым грошы адпраўніку сертыфіката не вяртаюцца.
Калі падарунак з дастаўкай, то ўважліва прачытайце ўмовы дастаўкі. У некаторых партнёраў бясплатная дастаўка ажыццяўляецца на абмежаванай тэрыторыі, напрыклад, г. Мінск. Дастаўка за межы гэтай тэрыторыі можа не ажыццяўляцца наогул ці ажыццяўляцца за дадатковую аплату пры атрыманні. З умовамі дастаўкі уважліва азнаёмцеся пры выбары падарунка.

Дзе я магу прачытаць інфармацыю аб выкарыстанні атрыманага сертыфіката?

На ўкладцы Для мяне функцыі Падарункі даступныя ўсе атрыманыя Вамі сертыфікаты. Пры націску на сертыфікат адкрываецца інфармацыя пра ўмовы яго выкарыстання, тэрмін дзеяння, адрасы гандлёвых кропак і іншыя дэталі. Калі ў Вас узніклі дадатковыя пытанні, звяртайцеся ў службу падтрымкі праз меню Зваротная сувязь.

Як я магу даведацца адрасы гандлёвых кропак партнёра для выкарыстання сертыфіката?

Кожны сертыфікат / падарунак змяшчае лагатып партнёра, пры націску на які даступная дэталёвая інфармацыя пра партнёра і адрасы яго гандлёвых кропак з магчымасцю прагляду іх на карце.

Як я магу аплаціць падарунак?

Аплата падарунка - гэта адзін з крокаў выбару і адпраўкі падарунка, які паслядоўна будзе прапанаваны Вам дадаткам пасля запаўнення формы адпраўкі. Аплата будзе ажыццяўляцца сродкамі з банкаўскай карты, прывязанай да мабільнага кашалька.

Ці магу я адмяніць аплату падарунка?

Не, пасля пацверджання аплаты аперацыю адмяніць немагчыма. Будзьце ўважлівыя пры пацверджанні плацяжу!

Што рабіць, калі атрымальніку не паступіла SMS з сертыфікатам?

Адпраўнік падарунка павінен звярнуцца ў службу падтрымкі праз меню Зваротная сувязь і замовіць паўторную адпраўку сертыфіката. Гэтая опцыя магчымая да 3-х разоў па адным сертыфікату. Адпраўнік павінен паклапаціцца аб належнай працы мабільнага тэлефона атрымальніка (тэлефон павінен быць уключаны і настроены на прыём SMS).

Ці магу я разбіць суму сертыфіката на некалькі заказаў?

У дадатку прадстаўлены сертыфікаты, якія можна доотоваривать, то ёсць разбіваць суму сертыфіката на некалькі заказаў, напрыклад, сертыфікаты ГІПА і 21vek.by. Гэтая інфармацыя указана ў апісанні сертыфіката.

Часто задаваемые вопросы

Общие вопросы

Что такое MobiPay?

Мобильный кошелёк MobiPay - это платёжный сервис, удобный инструмент осуществления платежей за товары и услуги, совершения денежных переводов, хранения и отображения виртуальных дисконтных карт, приобретения и совершения подарков, использования различных финансовых сервисов. Основной источник оплаты – денежные средства на платежных картах платежных систем Visa, Mastercard и БЕЛКАРТ, которые эмитированы банками Республики Беларусь, а также банками-нерезидентами.

Кто может воспользоваться MobiPay?

Мобильный кошелёк MobiPay доступен для использования клиентами всех банков и мобильных операторов, у которых имеется смартфон с операционной системой Android и iOS и подключена услуга мобильного интернета.

Как обеспечивается безопасность проведения платежей?

Безопасность платежных операций обеспечивает компания bePaid (ООО «ИКомЧардж») - сервис-провайдер, обладающий сертификатом PCI DSS Level 1 версии 3.0 и всеми необходимыми программно-техническими средствами, технологиями для неуязвимости процесса оплаты и приема платежей:
- Шифрование данных - для защиты данных покупателя используется шифрование SSL/TLS на транспортном уровне и на прикладном уровне алгоритмом RSA с длиной ключа 2048 бит;
- Системой предусмотрена надежная защита от мошеннических операций, которая обеспечивается собственной анти-фрод системой - она выявляет признаки подозрительных транзакций и мгновенно блокирует несанкционированный платеж с украденной или утерянной банковской карты;
- Технология 3D-Secure проводит верификацию владельца карты. Надёжный способ избежать чарджбэк по причине «не я оплачивал» или «оплатили без моего ведома»;
- Отсутствие перенаправлений на другие сайты и ресурсы - все платежные операции совершаются в одном интерфейсе, платежи совершаются напрямую без перенаправления на сайт процессора. Реквизиты банковской карты проверяются на уровне международных платёжных систем Visa и MasterCard за доли секунд.
Разработчиками мобильного кошелька MobiPay предусмотрены некоторые другие методы обеспечения безопасности:
- регистрация с привязкой к номеру мобильного телефона;
- различные и многоуровневые методы авторизации (PIN, пароль, Touch-ID, Face-ID);
- верификация и уведомления по SMS/E-mail;
- двухфакторная аутентификация;
- постоянный мониторинг всех компонентов системы.
Наша стратегия безопасности использует международные стандарты, определяющими требования к управлению информационной безопасностью и управлению рисками.

Каким образом защитить свой мобильный кошелек?

1) При регистрации в мобильном кошельке используйте только свой личный номер мобильного телефона;
2) Придумайте, запомните и никому и ни при каких обстоятельствах не сообщайте свое уникальное слово-пароль.
Но! Сервисом предусмотрена возможность сброса слова-пароля в том случае, если Вы его все же забудете. В процессе восстановления слова-пароля все привязанные к мобильному кошельку карты будут удалены - после завершения процедуры восстановления слова-пароля Вам потребуется всего лишь заново их добавить. Таким образом организован дополнительный способ защиты Ваших денежных средств на банковских картах;
3) Создайте, запомните и никому и ни при каких обстоятельствах не сообщайте PIN-код для авторизации в мобильном кошельке. С какой-то периодичностью или при подозрениях на компрометацию созданного PIN-кода производите его изменение;
4) Для авторизации в мобильном кошельке используйте биометрические способы - Touch-ID или Face-ID;
5) Обеспечьте отсутствие доступа к смартфону, на котором Вы пользуетесь мобильным кошельком, кому бы то ни было с помощью предусмотренных способов: PIN-код, графический ключ, Touch-ID, Face-ID и другие.

Финансовые вопросы

Какие карты можно использовать для совершения платежей, переводов/получения денег?

Платежи Вы можете осуществить картами Visa, Mastercard и БЕЛКАРТ, которые выпущены любым банком Республики Беларусь. Карта должна быть открыта для онлайн расчетов. Этот вопрос Вы можете уточнить в службе поддержки банка, который выпустил карту. Номер контакт центра банка указан на обратной стороне карты.

В какой валюте можно совершать платежи и переводы?

Платежи и переводы с помощью мобильного кошелька MobiРау осуществляются только в национальной валюте Республики Беларусь - белорусский рубль (BYN).

Какие существуют ограничения для пополнения, переводов и платежей?

На операции лимиты и ограничения по карте, которая привязана к мобильному кошельку, по-умолчанию устанавливаются Вашим банком-эмитентом.
Вы можете самостоятельно изменить условия, лимиты и ограничения в интернет/мобильном банкинге или путем обращения в отделение Вашего банка.

Что делать, если не приходит код для 3D Sесuге проверки?

Возможные причины задержки следующие:
1. В банке по карте закреплен другой номер мобильного телефона. Необходимо уточнить в контакт-центре банка как можно изменить номер. Номер контакт-центра банка находится на обратной стороне Вашей карты.
2. Память мобильного телефона переполнена.
3. Задержка на стороне банка, в котором обслуживается карта. Попробуйте повторить операцию через некоторое время.
Очень важно! Работники банка не могут назвать Вам код/пароль для прохождения 3D Sесuге проверки. Эта информация им недоступна.

Что делать, если статус операции в приложении "успешно", а получателю деньги не поступили?

После поступления денег банку получателя необходимо время для зачисления средств на счет. Успешность платежа в приложении означает, что банк получателя принял платеж и подтвердил правильность введенных реквизитов. По вопросу зачисления платежа необходимо связаться с банком получателя. Зачисление платежа может осуществляться до 30 минут, в исключительных случаях - до 5 банковских дней.

Какие причины неуспешной оплаты?

Не успешная оплата может быть по следующим причинам:
1. Недостаточно денег на карте;
2. Платеж превышает лимит на осуществление операций с платежной карты;
3. Срок действия карты закончился;
4. Транзакция не разрешена банком-эмитентом: это означает, что банк, который выпустил карту, отказал в проведении оплаты.
Чаще всего это обусловлено блокировкой карты для расчетов в интернете или установленными лимитами. Вы можете самостоятельно изменить условия, лимиты и ограничения в интернет/мобильном банкинге или путем обращения в отделение Вашего банка. Телефон указан на обратной стороне карты.
Важно: лимиты могут ограничивать как сам факт оплаты через интернет, так и максимальную разовую сумму оплаты и максимальную суточную сумму оплаты.

Где я могу увидеть историю платежей?

Информация по осуществленным платежам с помощью мобильного кошелька MobiРау доступна в разделе История на главном экране приложения.

Подробнее об основных функциях приложения

Главный экран приложения

Главный экран приложения содержит информационно-функциональные части и левое боковое меню.
Нижняя часть главного экрана содержит информацию об истории платежей, список карт, данные профиля и кнопку перехода на главный экран.
Основная часть главного экрана содержит функционал приложения: “Перевод”, “Лояльность”, “Подарки”, “Шаблоны” и каталог ЕРИП.
Внизу по центру находится кнопка QR-сканера, с помощью которой Вы сможете сканировать QR-коды для осуществления оплаты и иных действий, предусмотренных сервисом (получение дисконтных карт, начисление бонусов/скидок и т.п.).
Левое боковое меню отображается при нажатии кнопки меню в левом верхнем углу главного экрана или касанием и движением пальца от левого края экрана вправо.
Уведомления приложения отображаются при нажатии колокольчика в правом верхнем углу.
На главном экране также размещены информационные баннеры.

Функция Перевод

Если у Вас есть необходимость перевести денежные средства на свою или карту другого пользователя, то необходимо заполнить форму перевода:
- указать номер карты получателя (или считать данные карты с помощью сканера - кнопка сканера находится справа в поле для номера карты);
- указать сумму перевода;
- добавить или выбрать карту, с которой будет осуществляться перевод;
- при необходимости указать комментарий;
- нажать кнопку дальше;
- проверьте платеж и выберите следующее действие: отменить или далее;
- дождитесь получения SMS с одноразовым кодом подтверждения операции от банка-эмитента и введите в его в специальное поле;
- далее отобразиться уведомление об успешном переводе (или его отклонении банком-эмитентом);
Зачисление перевода на карту получателя осуществляться до 30 минут, в исключительных случаях - до 5 банковских дней.
Функциональность переводов будет увеличиваться - в скором времени станут доступны переводы по номеру телефона, запрос перевода и другие.

Функция Лояльность

В данном меню отображаются все виртуальные дисконтные карты и скидочные купоны, которые выдаются Вам по запросу магазинах и заведениях. Пора забыть про кипы пластика в Ваших кошельках.
Для получения скидок или бонусов по дисконтной карте, для активации купонов - просто предъявляйте их кассиру на экране вашего смартфона.

Каталог ЕРИП

Совершайте платежи через привычный каталог ЕРИП.

Функция Подарки

Для того, чтобы подарить подарок Вам необходимо выбрать категорию подарка (цветы, кофе, подарочные карты или другое), потом выбрать сам подарок и заполнить форму отправки.
Вы можете использовать фильтры и поиск для экономии времени и удобства.
В форме отправки Вам необходимо указать номер телефона получателя, его имя, пожелание и другие необходимые данные. Обратите внимание, что Вы можете подарить подарок себе путем проставления отметки соответствующем поле формы отправки.
В случае если Вы выбрали подарок с доставкой и не знаете адрес получателя, то поставьте отметку соответствующем поле формы отправки, чтобы служба доставки партнера уточнит адрес у получателя по телефону.

Правое боковое меню

Правое боковое меню состоит из следующих пунктов: Шаблоны, Настройки, О MobiPay, Часто задаваемые вопросы (FAQ), Обратная связь, Выбор языка интерфейса (белорусский, русский, английский), Пригласить друзей. Также внизу меню существует возможность выйти из Вашего аккаунта.
В меню Шаблоны хранятся все Ваши шаблоны платежей.
В меню Настройки предусмотрена возможность включения/отключения Touch-ID или Face-ID, а также изменения PIN-кода доступа к мобильному кошельку.
В меню О MobiPay можно найти информацию о мобильном кошельке, ссылку на публичный договор оферты, информацию о версии кошелька и дате последнего обновления, ссылки на сайт и аккаунты в социальных сетях.
Часто задаваемые вопросы (FAQ) - в данном разделе размещено все, что необходимо знать о мобильном кошельке и его использованию
Через меню Обратная связь Вы можете связаться со специалистами оператора мобильного кошелька MobiPay в случае возникновения каких-либо вопросов, затруднительных ситуаций, предложений.
Вам предоставляется возможность приглашать друзей установить мобильный кошелек MobiPay. В последующем мы будем вознаграждать за данные действия различными бонусами и подарками.

Функция Подарки

Что такое мобильный подарочный сертификат? Какие виды подарков есть в приложении?

Мобильный подарочный сертификат – это сертификат, который доставляется в виде SMS, E-mail, а также сохраняется в мобильном кошельке MobiPay: меню Подарки - вкладка Для меня (для отправителя - на вкладке От меня), и содержит уникальный код, по которому можно получить товар или услугу. С помощью мобильного подарочного сертификата Вы можете в несколько кликов поздравить, поблагодарить, проявить внимание или извиниться перед другом, любимым человеком или коллегой.
В мобильном приложении представлено два вида мобильных подарочных сертификатов:
1) подарочный сертификат на определенный товар или услугу;
2) номинальный подарочный сертификат, который дает право получить скидку на сумму номинала сертификата.
Также отдельный вид подарков в приложении — это подарки с доставкой, такие как цветы или сладости. Этот вид подарков отличается тем, что получатель не получит код сертификата для обмена на подарок, а получит сразу сам подарок по адресу, который укажет отправитель при заказе или получатель при уточнении адреса доставки менеджерами доставки. Такой подарок может быть сюрпризом для получателя, так как менеджеры с доставки по желанию отправителя могут не сообщать получателю, что именно ему будет доставлено.

Как подарить сертификат/ подарок?

Вам необходимо осуществить следующие действия:
1. На главном экране выбрать функцию Подарки, далее выбрать подарок/сертификат из категории или воспользоваться поиском или фильтром. Обратите внимание, что некоторые партнеры представлены не по всей Беларуси, поэтому для удобства пользуйтесь фильтром по городам или внимательно читайте информацию про торговые точки партнера.
2. Заполните форму отправки подарка, а именно укажите номер мобильного телефона получателя (или выберите его из телефонной книги), имя получателя, пожелание и другие необходимые данные. Дополнительно Вы можете выбрать функцию отправки сертификата на E-mail получателя, в таком случае получателю придет красиво оформленная поздравительная открытка с инструкцией как получить подарок.
3. Оплатите подарок с карты. Через мгновение после оплаты Ваш подарок будет отправлен получателю. Все отправленные и полученные подарки сохраняются на вкладках От меня и Для меня.

Могу ли я подарить подарок себе?

Да, Вы можете выбрать сертификат и при заполнении формы отправки проставить отметку «Подарить себе», при этом Ваш номер телефона будет подставлен в форму автоматически.

В каком виде подарок поступит получателю?

Мобильный подарочный сертификат поступит получателю в виде SMS (и на E-mail, если при отправке он будет указан). При выборе подарка с доставкой подарок будет доставлен получателю по его адресу. Все полученные подарки сохраняются в мобильном кошельке MobiPay во вкладке Для меня.

Получит ли подарок получатель, если у него нет установленного приложения мобильного кошелька MobiPay?

Да, сертификат поступит в виде SMS (и на E-mail, если при отправке он будет указан), даже если у получателя не установлено приложение мобильного кошелька.
При выборе подарка с доставкой подарок будет доставлен получателю по его адресу.

Как я могу воспользоваться мобильным подарочным сертификатом/подарком?

Для получения подарка или обмена сертификата на товар Вам необходимо показать сертификат кассиру/администратору/официанту при использовании сертификата в торговой точке или ввести код на сайте при оформлении заказа/продиктовать при заказе по телефону в случае с интернет-магазином.
Если сертификат с доставкой подарка, то никаких дополнительных действий с Вашей стороны не нужно - подарок будет доставлен Вам курьером.

Что делать, если получатель случайно удалил SMS или письмо с сертификатом?

Если Вы случайно удалили SMS или E-mail с сертификатом - обратитесь в службу технической поддержки через меню Обратная связь с этим вопросом и мы повторно отправим сертификат. Эта опция возможна до 3-х раз по одному сертификату.

Какие существуют ограничения по использованию подарков?

Обратите внимание, что подарочный сертификат имеет срок действия. В случае если получатель не использует сертификат для получения подарка или скидки на протяжении срока его действия, то сертификат будет аннулирован. При этом деньги отправителю сертификата не возвращаются.
Если подарок с доставкой, то внимательно прочитайте условия доставки. У некоторых партнеров бесплатная доставка осуществляется на ограниченной территории, например, г. Минск. Доставка за границы этой территории может не осуществляться вообще или осуществляться за дополнительную оплату при получении. С условиями доставки внимательно ознакомьтесь при выборе подарка.

Где я могу прочитать информацию об использовании полученного сертификата?

На вкладке Для меня функции Подарки доступны все полученные Вами сертификаты. При нажатии на сертификат открывается информация про условия его использования, срок действия, адреса торговых точек и другие детали. Если у Вас возникли дополнительные вопросы, обращайтесь в службу поддержки через меню Обратная связь.

Как я могу узнать адреса торговых точек партнера для использования сертификата?

Каждый сертификат/подарок содержит логотип партнера, при нажатии на который доступна детальная информация про партнера и адреса его торговых точек с возможностью просмотра их на карте.

Как я могу оплатить подарок?

Оплата подарка - это один из шагов выбора и отправки подарка, который последовательно будет предложен Вам приложением после заполнения формы отправки. Оплата будет осуществляться средствами с банковской карты, привязанной к мобильному кошельку.

Могу ли я отменить оплату подарка?

Нет, после подтверждения оплаты операцию отменить невозможно. Будьте внимательны при подтверждении платежа!

Что делать, если получателю не поступило SMS с сертификатом?

Отправитель подарка должен обратиться в службу поддержки через меню Обратная связь и заказать повторную отправку сертификата. Эта опция возможна до 3-х раз по одному сертификату. Отправитель должен позаботиться о надлежащей работе мобильного телефона получателя (телефон должен быть включен и настроен на прием SMS).

Могу ли я разбить сумму сертификата на несколько заказов?

В приложении представлены сертификаты, которые можно доотоваривать, то есть разбивать сумму сертификата на несколько заказов, например, сертификаты ГИППО и 21vek.by. Эта информация указана в описании сертификата.

FAQ

General Questions

What is MobiPay?

MobiPay Mobile Wallet is a payment service, a convenient tool for making payments for goods and services, making money transfers, storing and displaying virtual discount cards, purchasing and making gifts, and using various financial services. The main source of payment is cash on the payment cards of the payment systems Visa, Mastercard and BELCARD, which are issued by banks of the Republic of Belarus, as well as by non-resident banks.

Who can use MobiPay?

MobiPay Mobile Wallet is available for use by customers of all banks and mobile operators who have a smartphone with Android and iOS operating systems and mobile Internet.

How secure is a payment?

Security of payment operations is provided by bePaid (IKomCardge LLC) - a service provider with PCI DSS Level 1 version 3.0 certificate and all the necessary software and hardware, technologies for invulnerability of the payment process and payment acceptance:
- Data encryption - to protect customer data SSL / TLS encryption is used at the transport level and at the application level by the RSA algorithm with a key length of 2048 bits;
- The system provides reliable protection against fraudulent transactions, which is provided by its own anti-fraud system - it detects signs of suspicious transactions and instantly blocks unauthorized payments from a stolen or lost bank card;
- 3D-Secure technology verifies the cardholder. A reliable way to avoid chargeback due to “I didn’t pay” or “paid without my knowledge”;
- No redirects to other sites and resources - all payment transactions are made in one interface, payments are made directly without redirection to the processor site. Bank card details are verified at the level of international payment systems Visa and MasterCard for a fraction of seconds.
The developers of MobiPay mobile wallet provide some other security methods:
- registration with binding to the mobile phone number;
- various and multi-level authentication methods (PIN, password, Touch-ID, Face-ID);
- verification and SMS / E-mail notifications;
- two-factor authentication;
- continuous monitoring of all system components.
Our security strategy uses international standards that define information security and risk management requirements.

How to protect your mobile wallet?

1) Registering in a mobile wallet, use only your personal mobile number;
2) Think up, remember and do not disclose your unique word-password under any circumstances.
The service provides the ability to reset the password word in the event that you forget it. In the process of recovering the password word, all the cards linked to the mobile wallet will be deleted - after the recovery procedure is complete, the password words you just need to add them again. Thus, an additional way to protect your money on bank cards is organized;
3) Create, remember, and to anyone, and under no circumstances do not disclose the PIN code for authorization in the mobile wallet. With a periodicity or suspicion of the compromise of the created PIN-code, make its change;
4) For authorization in the mobile wallet, use biometric methods - Touch-ID or Face-ID;
5) Ensure that you do not have access to the smartphone on which you use your mobile wallet, to anyone using the following methods: PIN-code, pattern, Touch-ID, Face-ID and others.

Financial questions

What cards can I use to make payments, transfer / receive money?

You can make payments using Visa, Mastercard and BELCARD cards issued by any bank in the Republic of Belarus. The card must be open for online payments. You can clarify this question with the support service of the bank that issued the card. Bank contact center number is indicated on the back of the card.

In what currency can payments and transfers be made?

Payments and transfers using a mobile Mobi-Rau purse are made only in the national currency of the Republic of Belarus - Belarusian Ruble (BYN).

What are the restrictions for replenishment, transfers and payments?

For operations, limits and restrictions on the card, which is tied to a mobile wallet, are set by your issuing bank.
You can independently change the conditions, limits and restrictions in the Internet / mobile banking or by contacting your bank branch.

What to do if the code for the 3D Session check does not come?

Possible reasons for the delay are:
1. A different mobile phone number is attached to the bank on the card. It is necessary to clarify in the contact center of the bank how to change the number. The contact center number of the bank is located on the back of your card.
2. Mobile phone memory is full.
3. Delay on the side of the bank in which the card is served. Try to repeat the operation later.
Very important! Bank employees can not tell you the code / password for passing 3D Session check. This information is not available to them.

What should I do if the status of the operation in the application is “successful” and the recipient did not receive the money?

After receiving the money, the beneficiary's bank needs time to credit the funds to the account. The success of the payment in the application means that the beneficiary's bank has accepted the payment and confirmed the correctness of the entered details. On the issue of crediting the payment, you must contact the recipient bank. Payment can be credited up to 30 minutes, in exceptional cases - up to 5 banking days.

What are the reasons for unsuccessful payment?

Unsuccessful payment may be due to the following reasons:
1. Not enough money on the card;
2. Payment exceeds the limit for the implementation of operations with a payment card;
3. The card expires;
4. The transaction is not authorized by the issuing bank: this means that the bank that issued the card refused to process the payment.
Most often this is due to the blocking of the card for payments on the Internet or the established limits. You can independently change the conditions, limits and restrictions in the Internet / mobile banking or by contacting your bank branch. The phone number is on the back of the card.
Important: limits can limit both the fact of payment via the Internet, and the maximum one-time payment amount and the maximum daily payment amount.

Where can I see payment history?

Information on payments made using a mobile Wallet MobiPay is available in the History section on the main screen of the application.

Learn more about the main features of the application.

Application main screen

The main screen of the application contains information and functional parts and the left side menu.
The lower part of the main screen contains information about the payment history, a list of cards, profile data and a button to go to the main screen.
The main part of the main screen contains the application functionality: “Translation”, “Loyalty”, “Gifts”, “Templates” and the ERIP catalog.
At the bottom center is the button of the QR scanner, with which you can scan QR codes for payment and other actions provided by the service (receiving discount cards, charging bonuses / discounts, etc.).
The left side menu is displayed when you press the menu button in the upper left corner of the main screen or by touching and moving your finger from the left edge of the screen to the right.
Application notifications are displayed when you press the bell in the upper right corner.
Information banners are also placed on the main screen.

Money Transfer function

If you need to transfer money to your own or another user's card, then you need to fill out the transfer form:
- specify the recipient's card number (or read card data using a scanner - the scanner button is located on the right in the field for the card number);
- indicate the amount of transfer;
- add or select a card with which the transfer will be made;
- if necessary, specify a comment;
- press the button further;
- check the payment and select the following action: cancel or further;
- wait until you receive an SMS with a one-time transaction confirmation code from the issuing bank and enter it in a special field;
- then a notification of successful transfer (or its rejection by the issuing bank) is displayed;
Transfer of funds to the recipient's card is carried out up to 30 minutes, in exceptional cases - up to 5 banking days.
The functionality of transfers will increase - soon transfers by phone number, transfer request and others will become available.

Loyalty function

This menu displays all virtual discount cards and discount coupons, which are issued to you at the request of stores and establishments. It's time to forget about plastic bales in your wallets.
To get discounts or bonuses on a discount card, to activate coupons - just present them to the cashier on the screen of your smartphone.

ERIP Catalog

Make payments through the usual directory of the ERIP.

Feature Gifts

In order to give a gift you need to choose a category of a gift (flowers, coffee, gift cards, etc.), then choose the gift itself and fill out the sending form.
You can use filters and search to save time and convenience.
In the form of sending you need to specify the phone number of the recipient, his name, request and other necessary information. Please note that you can give a gift to yourself by ticking the appropriate field of the form to send.
If you have chosen a gift with delivery and do not know the recipient's address, check the corresponding field of the sending form so that the delivery service of the partner specifies the address with the recipient by phone.

Right sidebar

The right side menu consists of the following items: Templates, Settings, About MobiPay, Frequently Asked Questions (FAQ), Feedback, Choosing an Interface Language (Belarusian, Russian, English), Invite Friends. Also at the bottom of the menu there is an opportunity to exit your account.
The Templates menu stores all your payment templates.
In the Settings menu, you can enable / disable Touch-ID or Face-ID, as well as change the PIN code of access to the mobile wallet.
In the About MobiPay menu, you can find information about a mobile wallet, a link to a public offer contract, information about the version of the wallet and the date of the last update, links to the site and accounts in social networks.
Frequently asked questions (FAQ) - this section contains everything you need to know about a mobile wallet and its use
Through the Feedback menu you can contact the experts of the mobile wallet operator MobiPay in case of any questions, difficult situations, suggestions.
You have the opportunity to invite your friends to install a mobile wallet MobiPay. In the future, we will be rewarded for these actions with various bonuses and gifts.

I found an error in the application. How to report about it?
Any errors, shortcomings, comments, you can tell us through the Feedback menu or email support@mobipay.by. We ask you to send a description of the error, the phone model, the version of the operating system of the smartphone and, if possible, screenshots showing the error, comments.

Feature Gifts

What is a mobile gift certificate? What kinds of gifts are in the app?

A mobile gift certificate is a certificate that is delivered as an SMS, E-mail, and is also stored in the MobiPay mobile wallet: Gifts menu - the For me tab (for the sender - the From me tab), and contains a unique code by which you can receive product or service. Using a mobile gift certificate, you can congratulate, thank, show attention or apologize to a friend, loved one or colleague with a few clicks.
The mobile application presents two types of mobile gift certificates:
1) a gift certificate for a particular product or service;
2) a nominal gift certificate, which gives the right to receive a discount on the amount of the nominal value of the certificate.
Also, a separate type of gift in the app is gifts with delivery, such as flowers or sweets. This type of gift is different in that the recipient does not receive the certificate code to exchange for a gift, but will receive the gift immediately to the address that the sender will indicate when ordering or the recipient when the delivery address is specified by delivery managers. Such a gift may be a surprise for the recipient, as managers with delivery at the request of the sender may not inform the recipient what it will be delivered to.

How to present a certificate / gift?

You need to do the following:
1. On the main screen, select the function Gifts, then select a gift / certificate from the category, or use the search or filter. Please note that some partners are not presented all over Belarus, so for convenience, use the filter by city or carefully read the information about partner outlets.
2. Fill out the form for sending a gift, namely, enter the recipient's mobile phone number (or select it from the phone book), the recipient's name, a wish and other necessary information. Additionally, you can choose the function of sending the certificate to the recipient's E-mail, in which case the recipient will receive a beautifully decorated greeting card with instructions on how to receive a gift.
3. Pay a gift from the card. A moment after payment, your gift will be sent to the recipient. All sent and received gifts are stored on the tabs From me and for me.

Can I give a gift to myself?

Yes, you can choose a certificate and when filling out the sending form, put a mark “Give yourself”, and your phone number will be automatically substituted into the form.

In what form will the gift be received by the recipient?

A mobile gift certificate will be sent to the recipient in the form of an SMS (and to an E-mail, if it is specified when sending it). When choosing a gift with delivery gift will be delivered to the recipient at his address. All received gifts are saved in the MobiPay mobile wallet in the For Me tab.

Will the recipient receive a gift if he does not have the MobiPay mobile wallet application installed?

Yes, the certificate will come in the form of SMS (and to E-mail, if it will be specified when sending), even if the recipient does not have the mobile wallet application installed.
When choosing a gift with delivery gift will be delivered to the recipient at his address.

How can I use a mobile gift certificate / gift?

To receive a gift or exchange a certificate for the goods, you need to show the certificate to the cashier / administrator / waiter when using the certificate at the outlet or enter the code on the website when placing the order / dictate when ordering by phone in the case of an online store.
If the certificate with the delivery of the gift, then no additional action on your part is needed - the gift will be delivered to you by courier.

What to do if the recipient accidentally deleted an SMS or a E-mail with a certificate?

If you accidentally deleted an SMS or E-mail with a certificate - contact technical support via the Feedback menu with this question and we will resend the certificate. This option is possible up to 3 times one certificate.

What are the restrictions on the use of gifts?

Please note that a gift certificate has a validity period. If the recipient does not use the certificate to receive a gift or a discount for the duration of its validity, the certificate will be revoked. In this case, the money will not be returned to the sender of the certificate.
If a gift with delivery, then carefully read the terms of delivery. At some partners free delivery is carried out in a limited area, for example, Minsk. Delivery outside of this territory may not be carried out at all or carried out for an additional charge upon receipt. With the terms of delivery carefully read when choosing a gift.

Where can I read information about the use of the received certificate?

In the Presents tab for me, all the certificates you received are available. When you click on the certificate, information about the conditions of its use, validity, addresses of outlets and other details opens. If you have any additional questions, please contact support via the Feedback menu.

How can I find out the addresses of partner outlets for using the certificate?

Each certificate / gift contains a partner’s logo, when clicked, detailed information about the partner and addresses of its outlets with the ability to view them on the map are available.

How can I pay a gift?

Payment for a gift is one of the steps to select and send a gift, which will be consistently offered to you by the application after filling out the sending form. Payment can be made from a bank card tied to a mobile wallet.

Can I cancel a gift payment?

No, after confirming the payment, the operation cannot be canceled. Be careful when confirming the payment!

What to do if the recipient did not receive an SMS with a certificate?

The sender of the gift should contact the support service via the Feedback menu and order a re-sending of the certificate. This option is possible up to 3 times one certificate. The sender must take care of the proper operation of the recipient's mobile phone (the phone must be turned on and configured to receive SMS).

Can I split the amount of the certificate into several orders?

The appendix contains certificates that can be submitted, that is, to split the amount of the certificate into several orders, for example, certificates of HIPPO and 21vek.by. This information is listed in the certificate description.